Hawaii



Chocolate Malasada body milk ligger i min neccesär. Bubble Shack heter märket vars produkter tillverkas på Hawaii. Läckerheterna är inte testade på djur och innehåller varken parabener eller sulfater (vad nu det är, men det låter ju fantastiskt. Återkommer om det). Mamma tycker att det luktar som jag bakat när jag använt den här, att det luktar mat. Men det håller inte jag med om. Jag blir försatt i en skön stämning av chokladdoft. Mina fellow-chockladälskare vet vad jag pratar om. Jag längtar till värmen men står ut delvis tack vare min chokladkräm.

Chocolate Malasada body milk is in my going away bag. The brand is called Bubble Shack and the products are made in Hawaii. These goodies are not tested on animals and don't contain either parabenes or sulfates (whatever that is, but it sounds fantastic. I'll get back to you on that.) My mom thinks it smells like I've been baking after using this, that it smells like food. I don't agree. I get in a really good ambiance when smelling of chocolate. My fellow chocolate lovers know what I'm talking about. I really want to go away to the sun but I can stand a little bit more of the cold thanks to my chocolate cream.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0